Uus Stralis NP 460: maagaasi veokite täiskomplekt igasuguste ülesannete jaoks, mis raputab turgu 460 hj võimsusega

Uus Stralis NP 460, kõige säästlikum veok üldse, on ainuke maagaasi raskeveokite täisseeria, mille uusima põlvkonna automaatkäigukast on mõeldud igasuguste tööde jaoks ja kombineerib jätkusuutlikkuse, jõudluse, tootlikkuse ja autonoomia ja saab hakkama ka kõige raskematel kaugmarsruutidel.

460 hobujõuga uus Stralis NP keskendub kaugsõiduveokite turule ning pakub sadul- ja jäiga kerega mudelite seerias täisvalikut, sisaldades madalat sadulautot, raamautot, ADR ülikerge sadulautot ja X-WAY NP, mudeleid.

Uus Stralis NP 460 on ühe kütusel töötav ja kahe topelt veeldatud maagaasimahutitega veok (LNG), mille autonoomne sõiduulatus on kuni 1600 km ning mis sisaldab IVECO parimaid maanteesõidukite kütusetõhususe tehnoloogiaid ja teenuseid ning aitab kütusekulusid vähendada kuni 15% ja pakub kuni 9% madalamaid ülalpidamise kogukulusid kui diiselveok.

Uus Stralis NP 460 garanteerib PUHTA JÕU, vähendades tahkete osakeste heitmeid 99% ja No heitmeid 60% võrreldes Euro VI piirmääradega, ning tänu bio-metaanile vähendatakse ka CO2 heitkoguseid 95% ulatuses. Lisaks sellele töötab veok erakordselt vaikselt – mõõdetud müratase on alla 71 dB. See revolutsiooniline veok annab tänu oma tõeliselt jätkusuutliku logistikaga transpordiettevõtjatele arvestatava konkurentsieelise.

Ulm, 27. oktoober 2017

IVECO esitles uut Stralis NP 460, ainsana maagaasi raskeveokite mudelirivi täispakkujana, mis on mõeldud spetsiaalselt kõigi sõitude jaoks, piirkondlikest rahvusvahelisteni, mahutranspordist haagisevahetamiseni ja ADR veoste ning ehituslogistikani välja. Kõige säästlikum veok on nüüd veelgi võimsam ja tõhusam ning pakub tõelist konkurentsieelist transpordiettevõtjatele, kes soovivad rahuldada kasvavat nõudlust “rohelise” logistika järele.

Uus tooteseeria tutvustab uut IVECO Cursor 13 NP ühe kütusega töötavat mootorit, mis tagab ka kõige raskemate sõitude jaoks piisava võimsuse. Samuti on lisatud uus 12-käiguline Hi-Tronix automaatkäigukast, mis tagab veelgi parema sõidumugavuse ning jõudluse kui eelmine mudel ning ühtlasi uued funktsioonid, nagu näiteks GPS-i põhine HI-CRUISE prognoosiv juhtimine. IVECO modulaarne lähenemine toob kaasa rohked tehasevalikud ning annab klientidele võimaluse praktiliselt kõike vastavalt individuaalsetele vajadustele valida. Sõiduk töötab CNG (loodusliku surugaasi), kombineeritud CNG ja LNG (veeldatud maagaasi) või LNG küttel. Kahekordse LNG paagiga mudel tagab rekordilise, kuni 1600 km autonoomia. Uus Stralis NP 460 sisaldab IVECO kõige moodsamat kütusesäästmistehnoloogiat ja Hi-Way kabiin tagab pikamaavedudel ülima mugavuse.

Pierre Lahutte, IVECO tootemargi president, kommenteeris: “Eelmisel aastal alustas meie Stralis NP 400 hj maagaasiküttega pikamaasõitude revolutsiooni. Selle teedrajava sõiduki pärituules laseme täna välja täiesti uue ühe kütusega maagaasi sõidukite seeria, mis keskendub pikamaavedude turule. Uus Stralis NP 460hj tagab pikamaavedudel bio-LNG küttega vajaliku võimsuse ja peaaegu nullilähedase heitmete taseme: puhas jõud!”

PLANEEDI JAOKS PARIM VEOAUTO

Maagaas on sisepõlemismootorite jaoks kõige keskkonnasõbralikum ning küpsem jätkusuutliku transpordi lahendus ning Stralis NP 460 kasutab selle eeliseid maksimaalselt. See tehnoloogia on ennast tõestanud – 99% vähem tahkete osakeste heitmeid ja 60% lämmastikoksiidi võrreldes Euro VI piirmääradega, aitab parandada õhu kvaliteeti nii maanteel kui ka linnapiirkondades. Selle äärmiselt madal müratase – Piek’i vaikse veoki katse tulemus alla 71 dB – teeb sõiduki veelgi kasutussõbralikumaks. Stralis NP 460 aitab vähendada transporditööstuse süsinikdioksiidi jalajälge, vähendades süsinikdioksiidi heitkoguseid kuni 95%, kui sõidetakse suru- või veeldatud bio-metaaniga.

Lisaks eelnevale aitab bio-metaani kasutamine vähendada sõltuvust fossiilkütustest, kuna seda saab toota põllumajandus- ja olmejäätmetest, reoveest või toiduainetööstuse jäätmetest. Seda saab toota kohapeal, mis vähendab oluliselt energiatranspordi vajadust ja sellest tulenevaid CO2 heitmeid. Lisaks sellele tekkivad tooteprotsessis väärtuslikud kõrvalsaadused, näiteks bio-CO2 külmutusseadmetele ning bioväetis põllumajanduse jaoks.

OMA KLASSI PARIM VÕIMSUS JA TÕHUS KÜTUSE TARBIMINE ILMA KOMPROMISSIDETA

IVECO Cursor 13 NP mootor arendati FPT Industriali poolt välja spetsiaalselt rahvusvaheliste pikamaavedude jaoks. Kõige võimsam, puhas gaasimootor kogu turul, pakub ka kõige nõudlikumate sõitude jaoks piisavat võimsust. 12,9-liitrise kolbmootori tõhustatud põlemisprotsess tagab kaugsõitude jaoks kõige tõhusama kütusetarbe. Kõrgsurve pihustid, kütusetorustik, kolvid ja turbo on välja töötatud suure võimsuse ja pöördemomendi jaoks. Vastupidavus ja hooldusintervallid on pikemad ning tagavad õige töö ilma tööaja arvelt kompromisse tegemata.

Tulemuse saavutamiseks kasutati maagaasil stöhhiomeetrilist sädesüüdet. See on “ühe kütusega” lahendus, mis võimaldab IVECO Cursor 13 NP-l sõita 100% maagaasiga. Heitgaasi järeltöötlus põhineb kompaktsel ja kergel kolme-astmelisel katalüsaatoril, mis ei vaja regenereerimist ega lisandeid ja pakub selgeid ruumi ja kaalu eeliseid ning samuti vähem rikkeseisakuid. IVECO Cursor 13 NP lisaväärtuseks on madalam müra- ja vibratsioonitase, kuna stöhhiomeetriline põlemine on 12:1 suruveastmega (mis on palju madalam kui 17:1 diislelmootoritel) ja seetõttu loomulikult ka vaiksem.

IVECO Cursor 13 NP mootor on kaitstud kahe patendiga: esimene, mille patendikaitsemenetlus on pooleli, on FPT Industrial patenteeritud knock control funktsioon, mis võimaldab suurendada jõudlust, suurendab kütuste ühilduvust ja kaitseb mootorit ning 3-astmelist katalüsaatorit rikete eest.

Teine on FPT Industriali patenteeritud reaktiivne õhuvoolu juhtimissüsteem, uus stöhhiomeetrilise suhte juhtimisloogika, mida rakendatakse käiguvahetuse ajal. See tagab AMT käiguvahetuse ajal pideva pöördemomendi, mis võimaldab maksimaalset jõudlust ja kõige kiiremat käiguvahetust. FPT Industrial on saanud süsteemi kohta esitanud patendi.

Stralis NP 460 on esimene maagaasiga veoauto, millel on uue põlvkonna automaatkäigukast. Uus 12-käiguline HI-TRONIX automaatkäigukast pakub oma kategooria kõige kaasaegsemat tehnoloogiat, 99,7% efektiivsust, erakordset vastupidavust, 16,7 jõuülekannet ja pöördemomendi-massi suhet, mis on oma klassi parimad. See uus ülekanne vähendab käiguvahetuse aega võrreldes eelmise mudeliga 10% võrra ja pakub lisafunktsioone, nagu õõtsumine, neli tagasikäiku ja uute jõuväljavõtete valikut. HI-TRONIC on varustatud standardse integreeritud hüdraulilise retarderiga ja kallakuhoidja-süsteemiga juhi ja koorma ohutuse jaoks.

Õhuvoolu juhtimissüsteem tagab Stralis NP 460 mootori ja automaatkäigukasti täiusliku integratsiooni.

Stralis NP 460 pakub kütuse säästu kõikidel missioonidel alates keskmise pikkusega piirkondlikest marsruutidest kuni rahvusvaheliste pikamaasõitudeni. Lisaks mootori erakordsele kütusesäästlikkusele pakume ka teisi kütuse säästmise võimalusi, nagu näiteks mootori SÕIDUSTIILI HINDAMINE ja ECOSWITCH kiiruse ja pöördemomendi piiraja, ECOFLEET käiguvahetuse strateegia, optimeeritud tagatelje suhe, madala veeretakistusega eco-rehve ja IVECO Kütuse Nõustamisteenuseid. Sammuti tutvustame HI-CRUISE integreeritud jõuülekande süsteemi, mis hõlmab GPS-põhiseid süsteeme, näiteks prognoosiv püsikiiruse regulaator ja käiguvahetus aitavad eco-roll säästufunktsiooni veelgi tõhusamaks muuta.

OMANDI KOGUKULU KUNI 9% MADALAM KUI DIISLIMUDELIGA (TCO)

Stralis NP 460 on ideaalne veok pikamaatranspordi jaoks: see pakub suurepärast ülalpidamise kogukulude (TCO) väärtust ja diiselautoga võrdset või paremat mugavust, töömahtu, jõudlust ja mitmekülgsust.

Diiselmootoriga sõidukiga võrreldes vähendab uus Stralis NP 460 kogukulusid (TCO) kuni 9%, pakkudes paremat dünaamilist jõudlust. See on veel parem, kui eelmisel aastal välja lastud Stralis NP 400 7%.

Ülalpidamise kogukulude oluline vähendamine tuleneb Stralis NP 460 kütusesäästlikkusest, kuna Stralis NP 460 kasutab kuni 15% vähem kütust ja maagaas on diislist odavam. Kütusekuludelt saab veelgi rohkem kokku hoida, kui kasutatakse uut IVECO TCO2 Live kütusenõustamisteenust, mis sisaldab nutikaid aruandeid sõidustiili hindamispunktide, kütusekulude ja rehvirõhu seirega; TCO2 ADVISING kütuse kokkuhoiu teenust; TCO2 DRIVING ökonoomia-alaseid kursuseid; ja eksklusiivset Uptime Guarantee tööaja valemit.

Ülalpidamise kogukulusid aitavad erakordselt vähendada ka pikad hooldusintervallid: juba eelmisel mudelil olid valdkonna kõige pikemad hooldusintervallid ning nüüd on neid pikendatud kuni 90 000 km-ni, seega saab veok kauem sõita ja hoolduskulud on madalamad. Komplekssete järeltöötlussüsteemide, tahkete osakeste filtrite, aktiivse regeneratsiooni puudumine aitab veelgi enam kaasa Stralis NP 460 vähenõudlikule hooldusele.

ÜLALPIDAMISKULUDE (TCO) VÄHENDAMISELE KESKENDUNUD SUURKLIENDI SÜSTEEM KOOS MICHELINI LAHENDUSTEGA

Uus Stralis NP 460 tutvustab kolme MICHELIN solutionsi poolt arendatud uuenduslikku lahendust sõiduki pargi integreerimiseks, selle tõhusaks juhtimiseks ja selleks, et pargi juht ning sõiduki juht saaksid parimad tulemused ning ülalpidamise kogukulud:
• MyBestRoute aitab valida parima marsruudi;
• MyInspection digitaliseerib sõidukite ülevaatuse;
• MyTraining pakub juhtidele digitaalset Stralis NP 460 juhtimiskoolitust.

MICHELIN Solutions teenused aitavad täiendada IVECO kütusekokkuhoiuteenuseid ning muudavad Stralis NP veokipargid kasulikeks ja vajalikeks.

PAAGIVARIANDID KÕIGILE SÕITUDELE

Stralis NP 460 pakub laia paagikombinatsioonide valikut – lühikesed, pikad, parem- või vasakpoolsed, veeldatud maagaasi ja surumaagasi variandid vastavalt tellija erivajadustele. Standardsete liigendveokite jaoks on saadaval kolmes suuruses veeldatud maagaasi mahutid. See võimaldab veokit kohandada, kuna šassiil on rohkem vaba ruumi kliendi marsruudiks vajalike tugivahendite jaoks. Väiksemad paagid annavad meetri võrra vaba ruumi paakautode kompressorite jaoks; või saab näiteks sõiduki vasakpoolse paagi ätta, mis jätab ruumi suuremate komponentide või kaalutundlike sõitude jaoks. Stralis NP 460 on peaaegu lõpmatu hulga mitmekesiste kombineerimisvõimalustega.

EDASIMÜÜGIVÕRK KÕIGE ROHKEM VÄLJA ARENDATUD MAAGAASI-ALASTE TEADMISTE JA KOGEMUSTEGA

IVECO on olnud maagaasitranspordi teerajaja juba üle 20 aasta, ja tänu sellele on meil valdkonna kõige kogenum võrgustik. IVECO edasimüüjad on omandanud kõige parema tehnilise oskusteabe ja ulatusliku ärikogemuse. Täna toetavad nad kogu Euroopas 22 000 maagaasiga sõidukite parki, ning see arv kasvab kiiresti, sest üha enam logistikaoperaatorid valib enda jaoks jätkusuutliku võimaluse ja läheb üle maagaasile.

Mõningad Euroopa suurimad transporditeenuste pakkujad, nagu Transports Jacky Perrenot Group, Pe.Tra, Meyer Logistik, Grupo HAM ja Jost Group, on oma veokipargid IVECO ja Stralis NP 400 hj kätte usaldanud. Vaevalt aasta pärast turule jõudmist on juba 100 klienti selle innovaatilise sõiduki kasuks otsustanud ning tellitud on 1600 veokit.

IVECO

IVECO on CNH Industrial N.V., New Yorgi börsil (NYSE: CNHI) ja Borsa Italiana Mercato Telematico Azionario (MI: CNHI) noteeritud kapitalikaupade maailmanäitaja kaubamärk. IVECO projekteerib, toodab ja turustab mitmesuguseid kergeid, keskmise- ja raskekaalulisi kaubandusveokeid, maastikuautosid ja maastikusõitude jaoks mõeldud sõidukeid.

Kaubamärgi lai tootevalik hõlmab masinaid nagu Daily, 3-7,2 tonni sõidukite segmendi alla kuuluv veok, 6-17 tonni segmendis olev Eurocargo, maastikusõitudeks mõeldud Trakker ja Stralis, mis on mõlemad üle 16 tonni. Lisaks sellele ehitab IVECO Astra maastikusõiduveokeid, jäiku ja liigendkallureid ning eriotstarveteks mõeldud sõidukeid.

IVECOs töötab ligi 21 000 inimest üle kogu maailma. Ettevõte haldab tootmisettevõtteid 7 riigis Euroopas, Aasias, Aafrikas, Okeaanias ja Ladina-Ameerikas, kus toodetakse kõige uuemat tehnoloogiat sisaldavaid sõidukeid. 4200 müügi- ja teeninduspunkti rohkem kui 160 riigis tagavad tehnilise toe kõigil IVECO veokite marsruutidel.

Lisateavet IVECO kohta: www.iveco.com
Lisateavet CNH Industriali kohta: www.cnhindustrial.com

Lisateabe saamiseks palume kontakti võtta:

Iv Pluss AS
Bruno Kubja
5110927
bruno.kubja@ivpluss.ee
www.ivpluss.ee