Iveco Eurocargo

Eurocargo on samm veelgi säästlikuma veoki poole.

Viimase põlvkonna Tector 5 ja 7 mootorid kasutavad madala viskoossusega mootoriõli, mis vähendab hõõrdumist, suurendab suutlikkust ning pikendab hoolduse intervalle.
Mootori eripärad:
  • elektrooniliselt juhitav kahe kiirusega elektromagneetiline ventilaatori sidur, mis lülitub sisse ja välja vastavalt jahutuse nõuetele,
  • EcoRoll funktsioon, kasutatakse 12-käigulise käigukastiga, lülitud automaatselt, et vähendada tarbimist erinevates olukordades,
  • EcoSwitch (saadaval kõigis 6 kuni 12-käigulistel masinatel) käiguvahetus, tagamaks suurima veoki tõhususe. kui EcoSwitch sisse lülitada, aktiveeruvad kiirusepiiraja ning lubab vaid automaatse käiguvahetuse.
Nende uute seadmete kasutamisel on võimalik vähendada diiselmootoriga veolik kütusekulu kuni 8%.

Sooritusvõime: Suurem paindlikkus, väiksem kütusekulu.

Uus Eurocargo on saadaval kahe neljasilindrilise 160 ja 190 hj mootoriga, mis on mõeldud just suuremõõtmeliste veokitega töötamiseks linnatingimustes. Sõiduki pöördemoment ja võimsus on optimeeritud, et see sobiks nö. tavalistesse kasutustingimustesse linnas.

Tänu uutele kolvidele, pihustitele ning turbolaaduri kiiremale reageerimisele, on uue Eurocargo surveaste tõusnud 17:1-lt 18:1-le, parandades pöördemomenti enam kui 1200 rpmby, umbes 8%.

Uue Eurocargo valikus on Tector 5 neljasilindriline 4,5-liitrine diiselmootor ja Tector 7 kuuesilindriline 6,7-liitriline diiselmootor. Sinna kuulub seitse võimsusastet 160-320 hj, mille maksimaalne pöördemoment on 1100 Nm.

Regeneerimise tahmaosakeste filter (DPF) on passiivne, pidev ja isemajandav. Sõidukile ei pea tegema regulaarseid tehnilisi peatusi ja komponendid ei kuumene üle, mis kõik tagab suurema töökindluse.