Uued Euro 6 mootorid
Praegused Tector ja Cursor Euro V EEV mootorid, mis on bussitööstuses tunnustatud oma töökindluse, jõudluse ja vähendatud kütusekulu poolest, annavad nüüd teed uutele Tector 7 ja Cursor 9 Euro VI mootoritele, millel on suurem silindrite töömaht (Tector mootor on suurendatud 5,9 liitrilt 6,7 liitriseks ja Cursor 7,8 liitrilt 8,7 liitriseks). Need mootorid tagavad suurema jõudluse ja parema pöördemomendi väiksema kütusekuluga.
Erinevalt Cursor 8-st on Cursor 9 Euro VI mootorite puhul kasutusel plokikaante sisse ehitatud uusima põlvkonna ühisanumpritse. See FTP Industriali loodud eksklusiivne lahendus võimaldab vähendada sõidukisisest müra.
Euro VI normidele vastamiseks on mootoritel FTP Industriali poolt patenteeritud HI-SCR katalüütiline reduktsioonisüsteem. See eksklusiivne tehnoloogia säilitab optimaalse mootori sisepõlemise tänu sisselaskele, mis kasutab vaid värsket õhku. Üksikasjaliku heitmete puhastuse tagab mootorist lähtuv järeltöötlussüsteem, mis oma ülesehituselt ei vaja EGR-i (heitgaasi tagasiringlussüsteemi) kasutamist. See tehnoloogia sobib eriti just tagamootoriga bussidele, millel on jahutussüsteemi puhul suuremad mahupiirangud (võttes arvesse seda, et EGR vajaks samaväärse võimsuse puhul vähemalt 30% suuremat jahutussüsteemi). Lisaks sobib see ideaalselt linnasõitude tegemiseks marsruutidel, mida iseloomustavad madalad kiirused ja tihedad peatused.
Uuenduslik ja mitmete patentidega kaitstud HI-SCR tehnoloogia on suurepärane ja lihtne lahendus heitgaaside koguse vähendamiseks nii nagu seda näevad ette Euro VI kehtestatud standardid. HI-SCR toimib ilma keeruliste komponentide lisamiseta, ilma mootorit ja seda ümbritsevaid osi kemikaalidega saastamata ning liigse termilise koormuseta. Kõik see väljendub vähenenud kaalus ja suuremas töökindluses.
Kõik eelnimetatud eelised ja mitmed teised täiendused kinnitavad taaskord, et Iveco Bus on oma ala juhtiv tegija. Muudest täiendustest võiks esile tuua käigukasti moderniseerimist ja optimiseerimist ning vähenenud sõiduki kaalu, mis võimaldab võrreldes Euro V-ga kütusekuludelt säästa 5–10% (olenevalt mudelist ja kasutusotstarbest).
Iveco Busi Euro VI bussidesarjas kasutusele võetud lihtsad lahendused nagu eksklusiivne HI-SCR tehnoloogia ja mitmed teised ahvatlevad uuendused on ligi meelitanud juba laialdaselt kliente.
Uued Euro VI sarja bussid võimaldavad üleüldiselt madalamaid kasutuskulusid ning seega ka kiiremat Euro VI tehnoloogiasse tehtud investeeringute äratasuvust.
KUI SA EI LEIDNUD SOBIVAT LAHENDUST VÕI SOOVID MIDAGI TÄPSUSTADA!
Kuna sõidud ja soovid on erinevad ja kui Te ei leidnud meie kodulehelt endale sobivat lahendust või soovite veel midagi täpsustada, siis võtke meiega julgelt ühendust telefoni teel +372 677 9060 või kirjutades meile myyk@ivpluss.ee